Re: Czas reakcji plamki w LCD

Autor: Wonder <jbaqre34_at_cbpmgn.sz>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 18:23:16 MET DST

> Jak bardzo odczuwalna jest różnica w czasie reakcji między 25ms w
Samsungach
> a 16ms w LG?
> Czy 25ms to dużo, bardzo przeszkadza? Czy różnica 2000zl a 2600zl w
cenie
> Samsungów jest równoważna różnicy między 25ms a 13ms ?

Mam Samsunga SM151s, to dość stary model. Ma czas 25 ms, i mnie to nie
przeszkadza w grach, czy filmach. Nie zauważam żadnego smużenia, nawet w
szybkich grach, czy dynamicznych scenach w filmie. Myślę że większe
znaczenie ma kąt widzenia. Na moim samsungu nie jest za duży. To trochę
przeszkadza, gdy patrzysz na monitor pod kątem innym niż 90'. Najlepiej
sprawdź w sklepie, jaki ma obraz, jak się zachowuje w filmach i grach. No
i jak obraz się zmienia, wraz ze zmianą kąta widzenia.

Wonder