Re: Czas reakcji plamki w LCD

Autor: xaliemorph <poszedl_at_w.dluga>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 16:42:07 MET DST

Użytkownik "Zoskaa" <zoskaa[to_usu__n]@op.pl> napisał w wiadomości
news:chuv91$2ho$1@news.lublin.pl...
> Jak bardzo odczuwalna jest różnica w czasie reakcji między 25ms w
Samsungach
> a 16ms w LG?
> Czy 25ms to dużo, bardzo przeszkadza? Czy różnica 2000zl a 2600zl w cenie
> Samsungów jest równoważna różnicy między 25ms a 13ms ?

Wiem że Tobie się nie zechce, i chciałabyś mieć wszystko na tacy, ale jeśli
naprawdę zależy Tobie w małej części pojąć czym się różnią te wielkości
naprawdę a nie tylko w formie papierowej czyli nierealnej, to postaraj się
przeczytać to:
http://www.mva.pl/?id_kategorii=2&top=51&kategoria=57
Naprawdę warto.