Re: Nforce 4.27 i dzwiek na Epox 8rda+

Autor: Merlin <merlin0[NOSPAM>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 15:24:18 MET DST

archie wrote:

> Gdzieś tam w ustawieniach jest do odptaszkowania korzystanie z
> mikrofonu nr.2. Ponadto trzeba w zaawansowanych ustawieniach dzwięku
> od windowsa powyłanczać mapowanie gniazdek Line-In, Mikrofon jako
> gniazdek do głośników 5.1. No i na koniec winamp pewnie odłączył
> miksowanie dzwięku do 5 głośników ponieważ wykrył nowy sterownik
> obsługujący to sprzętowo i własnie tam to sie ustawia.
> Przepraszam, że tak ogólnikowo pisze, ale nie mam jak tego sprawdzić
> bo siedze teraz na linuxie.

Witaj,

Niestety wszystko to juz przećwiczyłem i tak nie działało. Przy teście
głosników wszystkie działają. Jak puszczam filmik DVD też działaja
wszystkie głośniki. Główny problem mam z tym mikrofonem o głosnikach mozna
zapomnieć, może i to wina winampa. Na drugim kompie z Abitem NF7-S tez
WinAmp gra na dwóch głośnikach ale przynajmnie mikrofon działa. Dużo gadam
przez skypa i zalezy mi cholernie na stałym podłączeniu go a jedyne
rozwiązanie to właśnie te dodatkowe gniazdka, które wyprowadzone są na
przód obudowy.
Cos mi sie wydaje że pozostane przy starych sterownikach dzwieku, w końcu
działaja dobrze :))
Dzieki za odpowiedź

--
pozdrawiam