Re: Nforce 4.27 i dzwiek na Epox 8rda+

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 14:30:22 MET DST

Merlin wrote:

> Zainstalowałem sterowniki Nforce 4.27 i przestał działać mikrofon
> podłączony do dodatkowych pinów na płycie głównej.
Gdzieś tam w ustawieniach jest do odptaszkowania korzystanie z mikrofonu
nr.2. Ponadto trzeba w zaawansowanych ustawieniach dzwięku od windowsa
powyłanczać mapowanie gniazdek Line-In, Mikrofon jako gniazdek do
głośników 5.1. No i na koniec winamp pewnie odłączył miksowanie dzwięku
do 5 głośników ponieważ wykrył nowy sterownik obsługujący to sprzętowo i
własnie tam to sie ustawia.
Przepraszam, że tak ogólnikowo pisze, ale nie mam jak tego sprawdzić bo
siedze teraz na linuxie.