Re: Nforce 4.27 i dzwiek na Epox 8rda+

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 17:26:52 MET DST

Merlin napisał(a):

> wszystkie głośniki. Główny problem mam z tym mikrofonem o głosnikach mozna
> zapomnieć, może i to wina winampa. Na drugim kompie z Abitem NF7-S tez
> WinAmp gra na dwóch głośnikach ale przynajmnie mikrofon działa.
w nvmixer (ten od sterowników) jest opcja na stronie głównej "Wejście" i
tam jest "mikrofon 2". Na "Strona głośników" jest "Ust.dźwięku
przestrzennego" i tam sie ustawia klonowania i inne matrixy na 6
głośników. W ustawieniach głośności, które są standardowo dawane z
windowsem trzeba zaznaczyć opcje zaawansowane. Tam jest wyłączenie
podłączenia głośników do Line-In i mikrofonu. Chyba, że nie masz w
płycie głównej dodatkowych gniazdek to wtedy pozostaje zrezygnowanie z
wejść dźwięku.