Nforce 4.27 i dzwiek na Epox 8rda+

Autor: Merlin <merlin0[NOSPAM>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 14:22:00 MET DST

Witam,

Zainstalowałem sterowniki Nforce 4.27 i przestał działać mikrofon
podłączony do dodatkowych pinów na płycie głównej. Przy sterach 2.03 jest
wszystko OK. Problem jest na pewno w sterowniku dźwięku. W związku z tym
pytanko do posiadaczy płyty Epox 8rda+ . Czy u was zaobserwowaliście tez
taki objaw ? Także słuchając Muzyki z WinAmpa dźwięk jest tylko z
przednich głośników + Subwoofer.
Rozwiązałem co prawda sprawę wyłączając z pakietu 4.27 instalacje
sterowników dźwięku, ale pytanko pozostaje.
Mam Win XP Pro, MoBo rev. 1.1 + najnowszy BIOS.

--
pozdrawiam
Merlin