Re: Radeon 9550

Autor: Bruno Ramone <ramones_at_op.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 22:41:07 MET DST

> Cały pomysł wziął się stąd jak by tu tanim kosztem upgrade'ować moj
komp.

odwieczny problem :)

> RAM do tego typu płyt kosztuje podobno 200zł/128MB więc słono.

nieprawda. popatrz sobie choćby na allegro, ceny są zdecydowanien niższe,
za tyle kupisz dobrą 256 MB

> Dysk upatrzyłem sobie Barracudę 80MB, ale tu widzę ktoś polecał
Samsunga
> bodajże, no a nad grafiką cały czas myślę.

IMO i barracuda i samsung (w szczególności) nie są najlepszymi
rozwiązaniami [Zaraz moze się podnieść wrzawa i kilometrowy wątek o
dyskach :) ]
z obserwacji , opinii i parametrów wybrałbym Maxtora DiamondMax9 80Gb z 8
MB cache. Poczytaj, porównaj ceny. Opłaca się. Jakość i pewnośc przede
wszystkim.
Mozesz mieć tylko problem z widzeniem dysku przez płytkę, ale to już
musisz sobie poczytać na stronie producenta, czy najnowszy bios widzi
takie dyski (powinien).
Tak czy inaczej, pomysł na taki upgrade jest połowiczny. Ale jak sie nie
ma kasy to trzeba sobie jakoś radzić :-)
Z mocną grafiką uwazaj, jak pisałem. Awarię możesz mieć i niewiele
zyskasz. Jak płyta była projektowana (kondensatory, przetworniki mocy
itp) nie było tak prądożernych grafik, stąd ten problem moze wystapić.

Pozdr
BR