Temperatury w kąpie???

Autor: Jonek27 <MROP_at_interia.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 22:41:25 MET DST

Witam mam pytanko kupiłem drugi twardy dysk i wsadziłem go do kieszeni w
kieszeni SA dwa wentylatory, ale taśma była zakrętka i musiałem starego
twardziela umieścić pod kieszenią teraz jest 1 CD 2 Nagrywara 3 kieszeń z
dyskiem 4 twardziel 5stacja dyskietek no i boje się żeby cis się nie
jarało.Jakim programem to sprawdzić i jakie temp. powinny być?.

PS wiem ze w biosie można, ale nie wiem dokładnie gdzie i jakie powinny być
temp.