Dnia Fri, 10 Sep 2004 17:18:57 +0200, Hasan wystukał(a):
> Padł mi HDD Seagate w czsie gwarancji (udzielona przez sklep na 3 lata).
Jak to wogóle możliwe że dostałeś dysk innego producenta? Z tego co wiem to
nie naprawia się Seagate'ów tylko wysyła do producenta, a on najczęściej
wymienia na nowy z nową gwarancją. I tak powinno być - jeśli dostajesz nowy
sprzęt to gwarancja powinna być taka jakbyś zakupił na nowo ten towar w
sklepie.
-- ------------------ Marco ----------------- AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE, 512 MB RAM, HDD 160 GB, GF2 Ti, Modecom ISO-450@silenced, ------------- Water Cooled -------------Received on Fri Sep 10 19:10:13 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 10 Sep 2004 - 19:51:09 MET DST