Re: HDD wymiana na nowy i gwarancja ?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 19:09:24 MET DST
Message-ID: <q96fl13lfbty.14oepq7hlcv6p.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Fri, 10 Sep 2004 17:18:57 +0200, Hasan wystukał(a):

> Padł mi HDD Seagate w czsie gwarancji (udzielona przez sklep na 3 lata).

Jak to wogóle możliwe że dostałeś dysk innego producenta? Z tego co wiem to
nie naprawia się Seagate'ów tylko wysyła do producenta, a on najczęściej
wymienia na nowy z nową gwarancją. I tak powinno być - jeśli dostajesz nowy
sprzęt to gwarancja powinna być taka jakbyś zakupił na nowo ten towar w
sklepie.

-- 
------------------ Marco -----------------
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM,
HDD 160 GB, GF2 Ti, Modecom ISO-450@silenced,
------------- Water Cooled -------------
Received on Fri Sep 10 19:10:13 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 10 Sep 2004 - 19:51:09 MET DST