Re: wybor - LCD 17''

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 18:42:25 MET DST

Proces Zoskaa <zoskaa[to_usu__n]@op.pl> zwrócił błąd:
>> Jakiej firmy to FX 5200?
> NVIDIA

Hmmm... To może bardziej podchwytliwie - ile kosztowała? ;) Chodziło mi
o producenta karty graficznej, nie chipsetu.

> Może widziałeś w pracy LG L1720P? Jak się sprawuje? Ciekawi mnie opinia na
> temat tego monitora...

Widziałem go tylko w sklepie, nawet nie testowałem bo niezbyt mi się
spodobał jego wygląd... Nie wierzę, ża ma matrycę S-IPS za taką cenę,
ale jeśli ma, to musieli oszczędzić na czymś innym,

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze