Najlepsza plyta pod Socket A i SDRAMy.

Autor: mln <melan.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 18:40:33 MET DST

Drodzy grupowicze...
Po raz kolejny staje przed wyborem plyty glownej i tym razem
prosze Was o opinie i pomoc przy wyborze tej najlepszej
(z kategorii ubieglego wieku:).
Przez dwa lata dzialalem na Solteku SL-75KAV.
Wszystko bylo OK... gry dzialaly... do niebieskich ekranow
mozna bylo sie przyzwyczaic... dzwiek na plycie byl.
Ale mi bylo malo. Potrzebowalem z nudow poeksperymentowac.
Kupilem Asusa A7A266-E. Popelnilem blad (teraz to wiem).
AliMagic byl nic nie wart. Owszem, renoma firmy odstraszala
blue screeny, ale kosztem spadku wydajnosci az o 25% w porownaniu
do Solteka.
Teraz chce odzyskac te utracone 2500 punktow w 3DMarku:)
Stojac przed wizja kupna nowej (starej) plyty, prosze Was o rade.
Czy powinienem wrocic do Solteka, czy moze warto jednak
dokupic dzwiek i zdecydowac sie na zasluzonego Abita KT7?
Czym rozni sie on on modelu KT7A? A moze jest inna plyta godna uwagi?
Zaznaczam, ze posiadam SDRAMy (dosc sporo - dlatego unikam przesidki
na DDRy jak ognia) oraz Athlona 1700+.

Z gory dziekuje za pomoc.