Re: oszukac czujke

Autor: marek <marek_at_nomail.no>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 18:43:13 MET DST

> to jest termistor dla ścisłości, możesz spróbować przecież połączyć te dwa
> kabelki nawet bez ucinania termistora, po prostu złącz kable przed
> termistorem i zobacz czy wentyl pójdzie na maxa - nie próbowałem, ale
> logicznie myśląc powinno pójść

Tak tez myslalem ale wolalem sie upewnic. Rzeczywiscie poszedl z maksymalna
predkoscia. Dodam jeszcze ze na opakowaniu pisze 2800 rpm max jesli cpu ma
70 stopni natomiast po zdemontowaniu termistora poszedl z predkoscia 3600
rpm :D To sie nazywa zapas :P
BTW ile taki termistor moze kosztowac nowy ?

--
marek