Re: Kolejny niezadowolony uzytkowink Chieftec'a 360W (HPC-360-302DF)

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 17:53:31 MET DST

Proces Piter <spamtrap@honda.bt.pl> zwrócił błąd:

> Nie ale badziewny codegen mial 0 V !!

Sprawdziłem u siebie, tylko na Chieftecu. To napięcie (0,3V na 12V)
zostaje po wyłączeniu zasilacza, ale znika po odłączeniu go z sieci (np.
przełącznikiem). Jeśli włączy się go do sieci to napięcie się nie
pojawia, trzeba dopiero odpalić komputer i go wyłączyć. Jeśli odłączy
się zasilacz od płyty to to napięcie skacze do około 0,45V. Na innych
liniach też zostają jakieś tam napięcia, ale mniejsze. Mój Chieftec jest
raczej sprawny, bo nic złego się nie dzieje.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze