Re: wybor - LCD 17''

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 17:53:31 MET DST

Proces Zoskaa <zoskaa[to_usu__n]@op.pl> zwrócił błąd:
> Są jakieś konkretne sklepy (np. w Lublinie) które dają do testów, czy to
> cecha sprzętu Iiyama?

Niestety nie wiem jak to jest w Lublinie, ostatni sprzęt nabywałem tam
kilka lat temu. Po prostu z niektórymi sklepami iiyama ma umowę, że
wymieni jeśli monitor był kupiony w jakimś krótkim okresie przed.
Najlepiej zadzwonić i zapytać.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze