Re: Płatnik 6.02 i reinstalacja windowsa !!!

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 13:26:28 MET DST

> Tak myślałem tylko że zapomniałem już jakie było hasło do bazy na starym
dysku,
> czy wiesz gdzie w rejestrach jest to zakodowane i jak to rozkodować?

sciagnij sobie program do rozkodowywania hasel z bazy Acessa i spoko Ci
pomoze.
Wersja trialowa pokazuje 3 pierwsze znaki. Ale jak kiedys znales haslo to
spoko Ci powinno to wystarczyc. :-)
Advanced acess password recovery to sie chiba nazywa czy cos w tym stylu, z
reszta wrzucisz w goglu i napewno znajdziesz.

zdrowko

x4y4