Re: Problem z instalacją XP

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 13:28:52 MET DST

białogłowa napisał:

> Nie wiem czy to problem sprzętowy, czy programowy,

Programowy, ale mam słabość do białogłowych, więc wyjątkowo
wybaczam ;)

> przy pomocy tej dyskietki uruchamiam komp z obsługą cd
> i wkładam cd z winxp

Takie coś nie zadziała. Potrzebujesz dyskietek startowych do Win
XP. Tu masz wszystko wyjaśnione:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;310994

P.S.
A może potrzebujesz jakiegoś _osobistego_ wsparcia technicznego?
:)))

--
                        Pozdrawiam, Sniper