Re: Sempron / Athlon ??

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 13:15:33 MET DST

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:chs0ap$800$1@inews.gazeta.pl

> Te ceny to raczej 195 za Semprona 2200+ i 250 za Athlona XP 2000+.
> Jakiś czas temu Athlony XP były tańsze, teraz niestety sie kończą i
> ceny idą do góry, a to za sprawą Semprona. Dlatego staje sie
> atrakcyjniejszy. Jednakże i teraz można dostać np. Atlona XP TB 2600+
> za 330 zł który radzi sobie z każdym Sempronem na Socket A, a jest w
> cenie Semprona 2500+. Sempron 2200+ kosztuje 195 zł, ale jego
> konkurentem jest Duron 1800, który wydajnością na pewno nie odstaje.
> Poza tym, mam jeszcze w pamięci Athlony XP z odblokowanym mnożnikiem,
> [...]

Być może, ale różnice w wydajności są stosunkowo niewielkie* i
bynajmniej nie dyskwalifikują one tego procesora. A tak wynikałoby
poniekąd z różnych wypowiedzi na tej grupie. Skoro już wyjaśniliśmy, że
cenowo także nie jest on "procesorem dla łosia", to może nie jest to
wcale zła propozycja patrząc na wskaźnik cena/wydajność....

* ktoś podawał niedawno link do artykułu ze szczegółowym porównaniem
wydajności Semprona i Athlona:
http://www.hwspirit.com/reviews.php?read=7; patrząc w te testy, sądzę,
że Duron z pewnością nie jest dla niego żadnym konkurentem ;-).

/odpowiadając zmień px na pl/