Re: Dyski Seagate, samsung, IBM, Maxtor

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 12:12:58 MET DST

Brodi napisał:

> MTBF (Mean Time Between Failures)

To tylko liczby. Sugerowanie się nimi nie ma najmniejszego
sensu.

> te dwie rzeczy praktycznie w dużym stopniu zależą od systemu
> plików i OS.

Ale co to ma do rzeczy? Jeśli dysk A jest wyraźnie szybszy od
dysku B, to na tym samym systemie plików, w identycznych
warunkach testowych nadal będzie szybszy.

> nie kieruj się tym, jak nie masz 512 ramu to nie ma sensu
> zwracać na prędkość r/w

Tutaj kompletnie nie rozumiem co masz na myśli. Możesz wyjaśnić?

> tu odradzam seagate i samsung

Dziwna wypowiedź. Powszechnie wiadomo, że to jedne z
najcichszych dysków (obok Hitachi), a ty je odradzasz.

> używam WD i są bardzo ciche. 800JB 1200JB i 1600 JB

Też miałem identyczny komplecik (teraz został mi już tylko 160
JB). Nie zgodzę się, że to super ciche dyski. Sporo zależy od
modelu, mój WD 160JB jest podczas pracy niemal niesłyszalny;
ale 80 JB i 120 JB doprowadzały mnie swoim wyciem do szału.
Najnowsze wersje są już podobno poprawione i nie pracują tak
głośno.

--
                        Pozdrawiam, Sniper