Re: Dyski Seagate, samsung, IBM, Maxtor

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 12:17:13 MET DST

Mariusz napisał:

> Ja bym polecał Hitachi. Samsungi nie tak dawno sypały się 100
> na 100, nie sądze aby z dnia na dzień zrobili z nich "heavy
> duty" ;-)

To samo można powiedzieć o dawnych IBM-ach, które też padały jak
muchy. Nie wiadomo, czy Hitachi już poprawiło wszystkie błędy
swojego poprzednika. Ale jedno jest pewne, że dyskach obu firm
słychać teraz tylko same pozytywne opinie. Sam bym miał ochotę
na jednego z nich, ale moja przezorność i przykre doświadczenia
nakłaniają mnie, żeby jeszcze z roczek zaczekać - niech inni
potestują :)

--
                        Pozdrawiam, Sniper