Re: problem z TV OUT...

Autor: Coach <_at_>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 01:18:07 MET DST

Dnia Thu, 9 Sep 2004 09:09:01 +0200, WacoS BanditoS napisał(a):

> mysle ze wina lezy w sterownikach, ale karte niedawno kupiłem nową i niby
> powinny byc ok...
> jeskli wiecie gdzie albo skąd nowe sterowniki to zmienic to bede bardzo
> wdzieczny

Problem może być albo w kablu (sprawdź go jeszcze) albo w TV (nie wykrywa)
albo w karcie (czasem tak mają).
GF4y w momencie gdy startują komputer powinny wykryć podłączony TV i od
razu dać obraz (BIOS, start itp). Jeśli tego nie robi, to nie szukaj winy w
sterownikach.

Z moich rad, kolejno:
1. Sprawdź kabel u kolegi.
2. Podłącz się do innego TV i sprawdź czy zastartuje.
3. Spróbuj zewrzeć blaszkę otaczającą wyjście S-Video out ze śledziem karty
(kawałek sreberka z czekolady złożony w kostkę nadaje się wyśmienicie). W
moim starym GF2 i w jeszcze paru innych taka sztuczka rozwiązywała problem,
ale pamiętaj - to na własne ryzyko.

A sterowniki masz na stronie nvidia lub "alternatywne" na omegadrivers.com

c.