problem z TV OUT...

Autor: WacoS BanditoS <wacos_at_[WYTNIJ>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 09:09:01 MET DST

Witam
mam karte graf.
GeForce 4 MX 440 4xAGP 64MB , TV OUT

ale niestety TV OUT nie działa gdyż gdy chce wyswietlic obraz na TV to
niestety pojawjają sie same paski, kabel mam dobry napewno.....natomiast
jesli chodzi o ustawienia samej karty to nie mogę zmienić nic w opcjach
"nviev", nie mogę zmienić na opcje "klonowanie"

mysle ze wina lezy w sterownikach, ale karte niedawno kupiłem nową i niby
powinny byc ok...
jeskli wiecie gdzie albo skąd nowe sterowniki to zmienic to bede bardzo
wdzieczny

pozdrawiam i z góry dziekuje...

Piotr