Re: padniety WD Caviar gwarancja

Autor: Brodi <madmax81_at_no_spaminteria.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 15:15:49 MET DST
Message-ID: <chpl33$ief$1@atlantis.news.tpi.pl>

> na dysku nie ma zadnych naklejek,
nie ma bo dyski WD są pakowane w hermetycznych foliach. Ja jak kupuje w
sklepie to dysk jest jeszcze orginalnie zapakowany.

>sugerujacych kto byl dystrybutorem(ale
> chyba action skoro zakupiono w sklepie partnerskim)
> co mam teraz poczac z tym dyskiem? czy bede musial ponosic koszty >wysylki
jeśli wyślesz to tak , ale lepiej załatwić to osobiście. Najlepiej zadzwonić
i się dowiedzieć szczegółów

http://www.a.pl/serwis/

> jakie sa szanse na powodzenie, ile bedzie trwala wymiana... bo watpie
> >zeby
jak wszystkie inne części w action , serwis do 21 dni roboczych, standardowo
nie trwa to dłużej niż 2 tygodnie

jeśli dysk był kupiony w action to jest tam zaksięgowany i mają jego numery
seryjne więc nie będzie problemów.

> acha jeszcze jedno, przed oddaniem hdd w ich rece wolalbym uniemozliwic
> odczytanie danych z niego, bo jest tam troche rzeczy ktore raczej nie
> powinny znalezc sie w obcych rekach :) czy format 'zero fill' wystarczy?
wdclear
Received on Thu Sep 9 15:20:17 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 09 Sep 2004 - 15:51:15 MET DST