Re: padniety WD Caviar gwarancja

Autor: januSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 17:17:56 MET DST
Message-ID: <chps6d$j4p$1@korweta.task.gda.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Użytkownik adrin napisał:
> czesc,
> ostatnio padl mi dysk wd caviar 80gb (crc errory itp), nie sprawdzalem go
> jeszcze softem ale pewnie beda bady, poki co zgrywam te dane ktore sa do
> odczytania.
> dysk kupilem rok temu w sklepie ktory byl 'partnerem' action, ale ktory juz
> nie istnieje... nie mam zadnych kart gwarancyjnych a jedynie fakture VAT,
> na stronie WD sprawdzilem i gwarancja producenta jest jeszcze do 2006 roku
> :)
> action widnieje na stronie WD jako partner serwisowy w polsce, czy to
> oznacza ze moge isc do nich i zadac wymiany wadliwego komponentu?
> na dysku nie ma zadnych naklejek, sugerujacych kto byl dystrybutorem(ale
> chyba action skoro zakupiono w sklepie partnerskim)
> co mam teraz poczac z tym dyskiem? czy bede musial ponosic koszty wysylki
> czy tez moge osobiscie zaniesc to do jakiegos oddzialu action?
> jakie sa szanse na powodzenie, ile bedzie trwala wymiana... bo watpie zeby
> naprawiali twardziela.
> acha jeszcze jedno, przed oddaniem hdd w ich rece wolalbym uniemozliwic
> odczytanie danych z niego, bo jest tam troche rzeczy ktore raczej nie
> powinny znalezc sie w obcych rekach :) czy format 'zero fill' wystarczy?
> czy nie narusza to w zaden sposob gwarancji?
> moze jakis inny sposob jest lepszy?
>
> prosze o pomoc :)
>

Rozumiem, że kupowałeś w Tomtusie?
Received on Thu Sep 9 17:20:21 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 09 Sep 2004 - 17:51:12 MET DST