Re: [inf] uwaga na koty - przegrzewają PC :-))

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 14:31:21 MET DST

"Psychotrop vel Grzesiek Lasocki" <psychotrop@op.pl> wrote in message
news:chphh8$n7p$1@62.148.86.188...

> Już miałem się zabierać za rozkręcanie sprzęta żeby chłodzenie
> sprawdzić,
> gdzy nagle zza obudowy wyskoczył mój sierściuch :-)
> Siedziała menda z tyłu kompa wciśnięty między kable i spał -> ciepło
> mu było
> to sie drzemnął i poblokował wszystkie otwory w obudowie :-))

E tam, jak moja firma miala magazyny na jakiejs wiosce, to w kompach
mieszkaly myszy z roznymi upodobaniami. Kompy byly cale zasrane w srodku
przez nie i kazda z myszy miala swoj wlasny komputer, bo na dole kazdej
obudowy bylo co innego. W jednej bylo 5 landrynek ponadgryzanych, w
drugiej okolo 15 "skowek" od dlugopisow, w trzecim same spinacze
biurowe, w czwartym gniazdko z kawalkow papierow. Czasy celeronow 333 w
slot1 i ulubione miejsca przesiadywania (po sladzie odchodow) to
procesor, CDROM, karta graficzna, tasmy od HDD i oczywiscie dol budy na
zbieranie kolekcji :-)

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl