[inf] uwaga na koty - przegrzewają PC :-))

Autor: Psychotrop vel Grzesiek Lasocki <psychotrop_at_op.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 14:15:23 MET DST

Kurcze, się trochę wczoraj zdziwiłem jak mi się komp na painkillerze
wywalił. No trudno, uruchomiłem drugi raz i to samo. Za trzecim razem
zrestartował się cały sprzęt.
Sobie myśle ki diabeł.
Już miałem się zabierać za rozkręcanie sprzęta żeby chłodzenie sprawdzić,
gdzy nagle zza obudowy wyskoczył mój sierściuch :-)
Siedziała menda z tyłu kompa wciśnięty między kable i spał -> ciepło mu było
to sie drzemnął i poblokował wszystkie otwory w obudowie :-))

konkluzyja:
jak macie jakieś żyjątka w domu to poblokujcie jakikowiek dostęp do sprzęta
(nie tylko kompa) :-)

--
Psychotrop vel Grzesiek Lasocki
psychotrop@op.pl