Re: obudowy i zasilacze Feel

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 14:28:47 MET DST

Proces legus <legus@polbox.pl> zwrócił błąd:
> Posadam obudowe FEEL V , wczesniej FEEL II lub III i nie mialem z nimi
> zadnych problemow.Dzialaja do dzis.

He he, obudowy działają, bo są z blachy nie plastiku. Dopóki ich rdza
nie zeżre będzie dobrze! Ten ostatni Feel ma lepsze zasilacze niż
poprzednicy, prawda? W ogóle to obudowa jest dobra dokąd wszystko działa
jak się użytkownik spodziewa. Ale jeśli coś się zepsuje albo zobaczy
gdzieś że można lepiej, to łatwo o zmianę zdania. :) Albo jak człowiek
się tak dziabnie jak Sniper przy majstrowaniu w swoim Chieftecu. ;)

Ja mogę coś powiedzieć tylko o dwóch obudowach Modecoma, bo są w ciągłym
użyciu, inne były przejściowo. Dwa główne zarzuty - farba się łatwiutko
ściera (rysy nawet od miękkiej końcówki odkurzacza), w ostatnim odpadła
spod wszystkich śrubek przy ich odkręcaniu. Drugi zarzut to te ostre
krawędzie. Naprawdę po każdym grzebaniu mam łapy ponacinane, lekko ale
denerwuje. Trzeba pracować w rękawiczkach.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze