Re: Gdzie w Warszawie zaprogramować BIOS

Autor: Piotr Karwowski <piotrkarwowski_at_NO.SPAM.spymac.com>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 13:59:22 MET DST

Skibbbi wrote:
> Zwisł mi komp przy aktualizacji biosu (AWARD). Mam stara płytę więc o dual bios
> mogę pomarzyć. Mam kopię biosu na dysku więc potrzebuję kogoś z programatorem
> (kość już wyjąłem)
>
> Bardzo proszę o pomoc. Z góry dzięki.
>
> Krzysztof Zygmunt

Tylko na giełdzie. Jakiś czas temu dzwoniłem i biegałem po
serwisach. To nie mieli programatora, to kazali czekać aż
przywiozą, to chcieli kupę forsy (100zł!). W jednym nawet
powiedzieli, że tego nie można zrobić. Weź kość, nawet nie
musisz zabierać biosa i leć na giełdę - od ręki za 50zł.
Pozdrawiam