Re: Gdzie w Warszawie zaprogramować BIOS

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 18:48:38 MET DST

Skibbbi napisał:

> potrzebuję kogoś z programatorem

Jeśli nie znajdziesz nikogo, to wybierz się na giełdę pod
GUS-em. Niedawno mój znajomy programował tam swój BIOS i
zapłacił 20 albo 30 zł (nie pamiętam która wersja jest
prawdziwa). Ja proponowałem mu tą usługę za darmo, ale tak mu
się spieszyło, że nie chciał zaczekać na mnie do wieczora :)
Wiem tylko, że serwis w którym to robił znajduje się na samym
końcu pierwszego podziemia po lewej stronie (patrząc od
południa, czyli z przeciwnej strony centrum). Nazwy firmy nie
pamiętam, ale jak wejdziesz do środka od razu rzuci ci się w
oczy sterta rozbabranych płyt głównych od laptopów, kupa dysków
twardych i generalnie burdel jak w każdym serwisie. Nie
znajdziesz tam kolorowych pudełeczek na wystawie :)

--
                        Pozdrawiam, Sniper