Re: Gdzie w Warszawie zaprogramować BIOS

Autor: BUNIEK <NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 16:10:07 MET DST

> Zwisł mi komp przy aktualizacji biosu (AWARD). Mam stara płytę więc o dual
bios
> mogę pomarzyć. Mam kopię biosu na dysku więc potrzebuję kogoś z
programatorem
> (kość już wyjąłem)

A masz moze BootBlocka to jest w nawet dosc starych plytach tylko dziala z
VGA ISA i fdd i nic wiecej nie potrafi zadzialac na tym, wkladasz grafike
odpalasz i odrazu chce system z dyskietki wkladasz dyskietke systemowa i
odpalasz system i wgrywasz jeszcze raz biosa nowego lub starego jak chcesz.
Plyta z bootblockiem nie piszczy z karta grafiki ktorej nie potrafi uzyc
zachowuje sie jak zabita.

Pozdrawiam
Buniek