Re: Piracie czy ci nie zal......

Autor: Tomasz 'motto' Motyliński <motto77_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 12:46:19 MET DST

"Miroslaw Szejduk" <shango@o2.pl> wrote in message
news:chpbmg$6j9$1@as1-136.leczna.dialup.inetia.pl...
> ...koles mi powiedzial gdyby naprawde chcieli scigac zwyklych userow to
> musieli by do sadu podac pol polski
Ale czy to kogoś usprawiedliwia? Złodziej złodziejem będzie i żadne
usprawiedliwienia nie zmienią tego, jak mnie nie stać na mercedesa (uważam,
że jest za drogi, a mi też się coś od życia należy) to mam go ukraść? Filmy,
muzyka, soft to nie są rzeczy pierwszej potrzeby co innego jak ktoś kradnie
bułkę w sklepie, co innego jak kradnie coś co jest towarem "luksusowym".

ps. nie jestem milionerem i na wiele rzeczy mnie nie stać, ale mam tyle
godności w sobie, że kraść nie będę (choćby głupiej mp3, czy filmu).

--
Tomasz 'motto' Motyliński [JID: motto77@jabber.wp.pl GG: 384683]
Linux Registered User: 356623