Re: siec przez prad

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 10:48:35 MET DST

doslaw napisał:

> nikomu nie chce imponowac, technologia taka nowa to nie jest

W Polsce jest nowa. Pierwsze wzmianki o zakupie tej technologii
przez spółki Stoen i Ascom pojawiły się pod koniec 2001 roku.
Dopiero w połowie 2002 ruszyły pierwsze testy.

> jezeli nie wierzysz to moge tobie podeslac nawet zrzut www

Wybacz, nie wierzę. Nie przekonują mnie twoje krętactwa. Zrzutów
mogę ci wysłać tysiące - czego tylko chcesz. Zamotałeś się i
głupio ci się teraz przyznać.

> a szczegolow dokladniejszych co tam bylo nie pamietam

Odnoszę wrażenie, że to *wdrożenie* polegało na przeczytaniu
artykułu w gazecie i stwierdzeniu "fajnie by było coś takiego
zrobić". Nie sądzę, żebyś miał jakiekolwiek rozeznanie w
temacie.

Poza tym, jeśli ja wdrażam jakiś projekt, to mogę po 5 latach,
w nocy o północy opowiedzieć z najdrobniejszymi szczególikami
wszelkie aspekty tego tematu. To samo powie ci każdy, kto
zajmuje się _poważnie_ takimi rzeczami a nie snuje marzenia.

> (zdaje sie ze w ENTERZE z listopada 2003 byla wzmianka,
> wiec zapraszam do przecytania

Rozkoszny jesteś :)

> gdzies przy artykule porownujacym radiowki,jako alternatywa)
> i po ich testach widac ze duzo zalezy od kabli

A po co mi podsuwasz czyjeś testy? Ja pytam o twoje. Gdzie są?
Próbowałeś wdrożyć coś, czego nie wypróbowałeś? W poprzednim
poście pisałeś o jakichś _papierach_. Czy mógłyś zatem je
odszukać i napisać coś szczegółowiej? Strasznie chciałbym, żebyś
sypnął z rękawa taką terminologią, żeby mi w pięty poszło - tak,
żebym potem przez 3 godziny googlował, żeby zrozumieć pierwsze
zdanie jakie do mnie napisałeś. Nie trzeba wiele, naprawdę.
Wystarczy że opiszesz parametry transmisyjne przewodów
energetycznych, np. od kontrolera przy transformatorze do punktu
dostępowego w budynku i dalej z punktu PLC do gniazdek w
mieszkaniach. Wtedy uwierzę, że zajmowałeś się tym tematem;
zwrócę ci honor i w ramach przeprosin postawię dobrą wódkę.

--
                        Pozdrawiam, Sniper