CD-RW

Autor: Volus <volus_at_no_spam.post.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 10:46:24 MET DST

Mam pytanie, mam nadzieję że nie NTG.
Posiadam dośc duża ilośc plyt CD-RW i coraz częściej ich używając mam różne
problemy (przede wszystkim z odczytem). Teoretycznie płyta powinna wytrzymać
ok. 1000 cykli nagrania i kasowania - może te najdroższe uznanych
producentów to rzeczywiście... wiadomo dochodzą do tego uszkodzenia
mechaniczne, zadrapania itp. I tu pytanie czy istnieje program (narzędzie)
do kontroli płyt, czy nie mają bad sectorów? Chcialbym wyrzucić wszystkie
padnięte bo szkoda danych a taka plytka grosze kosztuje, ale z drugiej
strony nie chcę wyrzucać wszystkich i zmieniać na nowe.
Pozdrawiam
Volus