Re: Win 98 a CD-rom, czy pamiętacie ?

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_at_go2.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 09:03:36 MET DST

On Wed, 8 Sep 2004 20:42:52 +0200, "Paweł Chrobak" <beefens@o2.pl>
wrote:

>Hej, wiem ,ze to bardziej historyczny problem ale potrzebuje rozaizania
>takiego problemu
>
>CD-ROM LG x52, plyta nie pamietam, ale ma 2 kontrolery HDD, mozliwosc nawet
>bootowania z cd itp
>CD- wykrywany przez bios i chodzi na PIO 4
>
>A cholerny windows 98 zobaczyc go nie chce , co zrobic ??
>
>udalo mi sie tak, ze do autoexeca i configa wstawiam sterowniki i chodzi
>tylko,ze wtedy nie chce widziec niektorych plyt , chyba chodzi o juliet 2
>
>Autowykrywanie w win 98 nic nie daje, standardowe sterowniki, do recznej
>instalacji to on tam ma tylko
> [...]

1. Jeśli wystartujesz w trybie wiersza poleceń - czy widzisz zawartość
płyty instalacyjnej Win98? Jeśli nie - podmień sterownik CD. Jeśli i
to nie poskutkuje - poszukaj innej instalki.
(nawiasem mówiąc: przyda się bootująca dyskietka o nazwie CDGod
http://www.cybertechhelp.com/html/downloads/download.php/id/19 )
2. Zgraj instalkę na HD.
3. Usuń sterowniki CD z Autoexec.bat i Config.sys
4. Boot w trybie awaryjnym - usuń z menedżera urządzeń kontrolery IDE.
5. Restart - i niech poszuka nowych urządzeń.
6. Dalej nie wiem...