Win 98 a CD-rom, czy pamiętacie ?

Autor: Paweł Chrobak <beefens_at_o2.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 20:42:52 MET DST

Hej, wiem ,ze to bardziej historyczny problem ale potrzebuje rozaizania
takiego problemu

CD-ROM LG x52, plyta nie pamietam, ale ma 2 kontrolery HDD, mozliwosc nawet
bootowania z cd itp
CD- wykrywany przez bios i chodzi na PIO 4

A cholerny windows 98 zobaczyc go nie chce , co zrobic ??

udalo mi sie tak, ze do autoexeca i configa wstawiam sterowniki i chodzi
tylko,ze wtedy nie chce widziec niektorych plyt , chyba chodzi o juliet 2

Autowykrywanie w win 98 nic nie daje, standardowe sterowniki, do recznej
instalacji to on tam ma tylko
cos tam sony, cos matsohita ( czy cos tam, kto jeszcze pamieta takie CD-ROM)
cd-rom podpiety jako master do drugiego kontrolera , probowalwem tez jako
slave do pierwszego (bez rezutatu)
i nie wazne czy wytne te wpisy w config i autoexec czy nie , oczywiscie jak
nie wytne win go widzi, ale ja potrzebuje 32-bitowe stery

Czy ktos ma pomysl ??