spuchnięte kondensatory na płycie - co teraz?

Autor: Leming <wojo_b_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 09:09:07 MET DST

Wczoraj opisałem pad mojego kompa, idąc za radą Snipera obejrzałem
kondensatory i faktycznie - 3 z nich wyglądają na solidnie spuchnięte! I
teraz rodzą się pytania:

1) czy w serwisie spokojnie z tym sobie poradzą, czy też raczej odeślą do
swojego sklepu po nową płytę? :-]
2) jeżeli da się naprawić, to ile może to kosztować, miał ktoś jakieś
doświadczenia w tym temacie?
3) czy jakość kondensatorów zależy od producenta płyty, czy tez może się to
zdarzyć na każdej płycie, niezależnie czy jest to powiedzmy ASUS czy ECS
(sam mam SOLTEKA)?
4) komp padał mi stopniowo, po drodze scandisk pokazywał jakieś błędy na
dysku - jakie jest prawdopodobieństwo, że z dyskiem, systemem i programami
jest coś nie tak?

Potrafi ktoś rozwiać moje wątpliwości? :-)