Re: 'device cannot start' -> druga grafika PCI

Autor: Adam <adam_at_lajtowcy.org>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 02:46:13 MET DST

Pawel Chrobak wrote:

> Mam Xp prof, jedna karte AGP GeForce mx2, a druga na PCI (jakis Ati)
> Oprocz tego wlaczylem 'assign irq to vga' , problem ten sam.
>
> Ja rozwiazalem to tak,ze jak w biosie staruje z PCI, to widzi obydwie karty
> prawidlowo
> A w Windowsie ustawilem ta z AGP, jako podstawowa,
> efekt chyba taki o jaki ci chodzilo, z tym ,ze przy starcie windows bedzie
> sie najpierw wywietlal na tej z PCI
> az do blekitnego ekranu "Zapraszamy" potem juz traktuje AGP jako primary .
> Jesli ktos wie jak ustawic inaczej, tez chetnie sie dowiem, wiem,ze S3 mialy
> [...]

Probowalem ta metoda i rzeczywiscie, wtedy WinXP widzi i inicjuje obie
karty. Niemniej takie rozwiazanie owocowalo blyskawicznym i totalnym
zwisem, gdy probowalem cokolwiek przeciagnac na drugi monitor. :-/
Bez sensu, ale niezbadane sa wyroki Microsoftu.
Moze sprobuje pobawic sie z tym od zera, na czystym systemie.