Re: Rozmieszcenie CD, CD-RW i kieszeni HDD

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 02:36:57 MET DST

On Wed, 8 Sep 2004 17:41:00 +0200, "Roberto" <robert74@DAMItkdami.net>
wrote:

>Ktuś, czyli "PW", używając w tym celu maila <szpinak00@interia.pl>, po

>Na samej górze CDRW, niżej CD, pusto, potem kieszeń, tak powinno być
>wygodniej ze względu na łatwość podłączenia taśm, tak mi się wydaje;)

Ze wzgledu na termike rowniez - niezbyt czesto uzywa sie jednoczesnie
napedow cd i cdrw, w ogole uzywa sie ich niespecjalnie czesto a dysk
twardy pracuje na okraglo - totez on musi miec najlepsze warunki
chlodzenia. Bedac na samym dole i majac kawalek wolnej przestrzeni nad
soba wlasnie takie ma.

--
Darek