Re: 'device cannot start' -> druga grafika PCI

Autor: Pawel Chrobak <beefens_at_o2.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 01:30:05 MET DST

Mam Xp prof, jedna karte AGP GeForce mx2, a druga na PCI (jakis Ati)
Oprocz tego wlaczylem 'assign irq to vga' , problem ten sam.

Ja rozwiazalem to tak,ze jak w biosie staruje z PCI, to widzi obydwie karty
prawidlowo
A w Windowsie ustawilem ta z AGP, jako podstawowa,
efekt chyba taki o jaki ci chodzilo, z tym ,ze przy starcie windows bedzie
sie najpierw wywietlal na tej z PCI
az do blekitnego ekranu "Zapraszamy" potem juz traktuje AGP jako primary .
Jesli ktos wie jak ustawic inaczej, tez chetnie sie dowiem, wiem,ze S3 mialy
miec taki problem, bo nie mialy przerwania dla
siebie, skolowalem ati ,które ma, nie pomoglo, ale poza startem biosu z PCI,
potem wszystko wraca do normy