Przycisk power - fenomen

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 23:03:38 MET DST

Witam.

Pierwszy raz pojawil od wielu lat pojawil mi sie problem sprzetowy z
ktorym nie umiem sobie poradzic. Sytuacja naprawde dziwna, wyglada to tak:

1. Pracowalem normalnie na sprzecie, wylaczylem w tradycyjny sposob:
Start->Zamknij.
2. Wracam po przegranym meczu Polska-Anglia, naciskam Power i cisza, ani
drgnelo. Patrze na zasilanie - lampka od karty sieciowej swieci.
Wyciagnalem wtyczke zasilania, otwarlem obudowe i sprawdzilem przewody -
wszystko na miejscu. Pomyslalem, ze moze przycisk w obudowie sie zepsul,
ale...
3. Przypomnialem sobie, ze na kombinacje klawiszy mam ustawiony start
komputera - po wpisaniu komputer jak gdyby nigdy nic startuje. To jednak
nie swiadczy o tym czy przycisk jest dobry, jednak naciskam go i komputer
sie normalnie wylacza - a wiec jednak dziala.
4. Probuje uruchomic ponownie - przycisk na obudowie nie dziala,
kombinacja na klawiaturze - dziala.

Dla mnie to jest bardzo dziwne, czy ktos moze wytlumaczyc co sie dzieje?
Nie zmienialem zadnych ustawien w BIOSie, zreszta nic odnosnie przycisku
Power tam nie ma.

Plyta Epox 8RDA+.

--