Re: myszka logitech click! plus - jak wylaczyc?

Autor: mops <mops_at_gold.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 23:02:14 MET DST

> Dlatego ja do laptopa kupilem optyczna, ale na kabelku... zreszta
> wygodniejsze to niz noszenie myszki i odbiornika osobno

Masz racje poniekad. Ja tez wczesniej mialem optyczna na kablu.
Jednak dla mnie mysz bezprzewodowa jest lepsza niewazne o przyczyny.
Czekalem wlasnie na taka ktora bedzie miala mala popierdolke podlaczana do
usb. Pare miechchow temu znalazlem taki logitech ale sama myszka byla
notebookowa czyli mala zajebiscie ci mi tez nie pasowalo.
A teraz pojawil sie jak dla mnie ideal czyli ta ktora kupilem no ale lyzka
dziekciu jest ku*%a ze sie nie wylacza.

Z pozdro
Mops