Re: Przycisk power - fenomen

Autor: Merlin <merlin0[NOSPAM>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 23:24:21 MET DST

red wrote:
> Witam.
>

> i komputer sie normalnie wylacza - a wiec jednak dziala.
> 4. Probuje uruchomic ponownie - przycisk na obudowie nie dziala,
> kombinacja na klawiaturze - dziala.
>
> Dla mnie to jest bardzo dziwne, czy ktos moze wytlumaczyc co sie
> dzieje? Nie zmienialem zadnych ustawien w BIOSie, zreszta nic
> odnosnie przycisku Power tam nie ma.
>
> Plyta Epox 8RDA+.

Mam bardzo podobny problem z taka sama płyta. Jak wyłacze kabel zasilajacy
z kompa na chwile lub brak pradu był to nie mogę kompa właczyc. Niestety
nie mam klawiatury która pozwala mi włączyc kompa z niej, chyba ?? Zeby go
pobudzic muszę wyjąć wtyczkę zasilania płyty głównej i ją włozyc przy
wcisniętym przycisku zasilania !!! Inaczej nie ma zmiłuj. Wyciagałem nawet
wszystko z kompa i tez nic. Także nie wiem co jest grane .

--
Pozdrawiam
Merlin