Re: Belinea czy Nec?

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 14:13:08 MET DST

> 1) Nec FE770 (http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=3124)
> Sprawdzony, niedrogi i generalnie bardzo chwalony przez swoich posiadaczy.
> 2) NOWOSC! Belinea 103051 (http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=6527)
> Model nowy, jeszcze nie sprawdzony. Sam mam w domu obecnie Belinea 17
cali,
> ale inny model i jestem bardzo zadowolony! Znajomi, ktorzy maja Belinea
> rowniez chwala sobie. Parametrami ten model zabija Nec'a, ale tak naprawde
> malo o nim wiadomo.

Same parametry to nie wszystko.ważne jest jak je utrzymuje.
NEC jest sprawdzony jak napisałeś i niezły za te kasę, choc brakuje mu
ostrości troszkę.
Belinea za to ogólnie nie jest wysokiej jakości. Dlatego sprawdź jak trzyma
parametry w miarę wzrostu odświeżania. Zapodaj jakiś test w 1024 albo 1280 i
jeźdz w górę od 75 Hz obserwując jakość obrazu, głównie ostrośc i geometrię.
Jak coś Ci się nie spodoba - weź NECa i nie nabierz się na tekst sprzedawcy
że "to się da wyregulować w OSD - tylko trzeba się pobawić".
A NEC to dobra firma, sam używam NECa E700 od ok 5 lat bez żadnych skutków
ubocznych.

--
Mariusz