Re: Win 98 a CD-rom, czy pamiętacie ?

Autor: Demski Sebastian <sdemski_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 21:22:07 MET DST

> i nie wazne czy wytne te wpisy w config i autoexec czy nie , oczywiscie
jak
> nie wytne win go widzi, ale ja potrzebuje 32-bitowe stery
>
> Czy ktos ma pomysl ??

cze
instalowanie cdroma pod dosem (czyli autoexec itd) to nie jest dobry pomysł.
Jeśli zależy Ci na windowsowej pracy to albo reinstalka windy albo były
takie nieczęste przypadki, że należało pomieszać w biosie. Dajmy na to jeśli
teraz bios Ci wykrywa cdroam to weź go wyłącz w biosie. czyli w pierszym
menu daj w miejsce wykrytego cdroma none. Winda i tak go sobie powinna
wykryć (koleś miał taki przypadek) inna możliwość: ogranicz/wyłącz udma w
biosie ( to już raczej 3 menu w każdym razie coś jak integrated devices lub
podobnie) wystarczy wyłączyć oczywiście tylko tam gdzie jest podpięty czyli
np secendary slave. LG i tak pracuje tylko w PIO4. Potem jak już winda Ci go
wykryje to włączysz sobie DMA w windzie (co prawda tylko MultiWordDMA ale i
tak lepiej niż pio4)

Pozdro. Seba