Re: absolutny pad kompa, tylko dla twardzieli - co to może być? [długie!]

Autor: Nathan <WYWAL_nbqx_at_o2.pl_WYWAL>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 15:13:53 MET DST

Dnia 2004-09-08 11:19, Użytkownik Leming napisał:

> Tego się właśnie obawiam... :-/ Bo i problemy z dyskiem, a i bez dysku nie
> lepiej... Rade masz dobrą, ale w mojej sytuacji niewykonalną, bo nie mam
> sprzętu do podmiany to po pierwsze, a po drugie, poza podłączeniem innego
> dysku niewiele mógłbym sam zrobić,

Mozesz. Zalatw/sciagnij bootowalna z CD dystrybucje
  Linuxa np. Knoopix linux. Wylacz wszystkie napedy
poza CD i uruchom komputer. Zobaczysz czy Linux tez
sie wykrzacza...
  Jest tez zestaw narzedzi do diagnostyki np:
Ultimate Boot CD 2.31 http://ubcd.sourceforge.net/
EBCD - Emergency Boot CD http://ebcd.pcministry.com/
Powodzenia

--
Pozdrawiam Nathan
#Spadochroniarze to ludzie,  którzy schodzą z drzew,