Re: większa praca procesora przy kartach 64 bitowych ?

Autor: Kuba K. <laska_at_interia.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 15:10:03 MET DST

news:2004090810271200@grush.one.pl...

> Te przycięcia najprawdopodobniej są efektem zbyt wolnej karty
> grafiki właśnie. Na 128-bitowej (ta sama rodzina chipu graficz-
> nego, tylko szybsza pamięć) powinno być lepiej, ale nie można
> zagwarantować, że będzie idealnie.

Dzięki za odpowiedź.
Mam jeszcze jeden problem.

Otóż co jakiś czas następują u mnie zaniki obrazu, tak jakby resetowała
ustawienia moja karta graficzna.
Od razu wymienię mój sprzęt, który zresztą niedawno kupiłem:

Barton 2500+
Ati Radeon 9600SE (z allegro używana 3miesiące)
Dysk Maxtor 80GB 7200rpm
GA-7N400E-L
RAM DDR400
Karta sieciowa 100Mb
Muzyczna zintegrowana
Nagrywarka CD (Teac)
Monitor Belinea 103055
Zasilacz Codegen 300W

Teraz jak grałem w Vice City na full detalach, to po jakiś 20min zawiesił mi
się kom (tak jakby). Otóż leciała dalej muzyka z radia, było słychać
zacięcie się ryku z silnika motoru a obraz zniknął i pojawił się napis na
monitorze o jakiś MHz-ach, nie wiem dokładnie co tam pisało.

Czego to może być wina? Temp na procesorze jest spoko, np teraz 53C, wiec
nie jest jakaś olbrzymia.
Pomijam fakt, że karta graf się grzeje skoro jej nie podkręcałem, a ma
chłodzenie aktywne więc jest chyba ok.

Proszę o pomoc bo juz szału dostaję. Od momentu zakupu same problemy z nim
są.
Jak mogę sprawdzić która rzecz zawodzi? Jakiś program do testowania?
3DMark01 PRO przechodzi w 100% bez zawieszenia.

Czy może to być wina pamięci? Nowa, ale NO NAME.