Re: absolutny pad kompa, tylko dla twardzieli - co to może być? [długie!]

Autor: Leming <wojo_b_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 11:19:26 MET DST

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości
news:slrncjtim0.vno.januszek@lexx.eu.org...
> Leming napisał(a):
>
> [...]
>
> Podmieniaj poszczegolne elementy az trafisz. Moge podpowiedziec,
> ze ile razy widzialem jak palil sie Codegen to zawsze obajwialo
> sie tak, ze palil sie przy starcie kompa. To co opisujesz bardziej
> sugeruje uszkodzenie plyty glownej, pamieci albo dysku twardego.
> Przy czym jedno nie wyklucza drugiego - byc moze cos sie stalo z
> zasilaczem a w efecie tego uszkodzeniu ulegly inne podzespoly.

Tego się właśnie obawiam... :-/ Bo i problemy z dyskiem, a i bez dysku nie
lepiej... Rade masz dobrą, ale w mojej sytuacji niewykonalną, bo nie mam
sprzętu do podmiany to po pierwsze, a po drugie, poza podłączeniem innego
dysku niewiele mógłbym sam zrobić, bo na wnętrznościach kompa niewiele się
znam... No i jeśli to zasilacz, to nie chciałbym komuś czegoś spierniczyć
:-]