Re: Diody - Problem LAMERA! - Help!!!

Autor: Hubert <hvp2.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 10:51:13 MET DST

gg <np.osoba@microsoft.com> napisał(a):

> Właśnie o tym starałem się napisać w moim poprzednim poście... Stawiam
> orzechy przeciw talarom że pan ze sklepu zrobi okrągłe oczy jak usłyszy
> taką nazwę... :)

Z wielka uwaga sledze watek i dzieki raz jeszcze wszystkim! :)
Jednak:
1. o ile dobrze zrozumialem, to dobra jest kazda dioda LED 1,2-3 V & 10mA ?
2. ponownie jednak chcialem zapytac o te "wtyczki do gold-pinów"!
Jak to sie profesjonalnie / fachowo nazywa tj. i ta czesc plastikowa
i te wewnetrzne styki (bodajze mosiezne)?
Nie chcialbym w sklepie z czesciami wyjsc na idiote, a mam nieswiecace diody
w dwoch obudowach, no i przydaloby mi sie jeszcze kilka luzem
do "moddingu by Hubert"! ;)