HP 11 do drukarek polprofesjolanych i glowice

Autor: Elvgreen <elvgreen_at_gazeta.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 10:43:58 MET DST

Witam!
Zastanawiam się nad kupieniem HP Business Inkjet 1100 albo coś tej miary.
Zależy mi na szybkości druku kolorowego i przede wszystkim taniej i
bezproblemowej eksploatacji (regeneracja).

Wiem że do wymienionej drukarki osobno są głowice i 4 zasobniki.
Czy można regenerować zasobniki?
Jak wygląda sprawa regeneracji/wymiany głowicy. Jak często i ile to
kosztuje?
Czy wymianę głowicy można przeprwadzić samodzielnie, czy potrzebny do tego
śrubokręt itp. (serwis).

Jakie doświadczenia w użytkowaniu tych drukarek?
Dzięki i pozdrawiam
P.