Diody - Problem LAMERA! - Help!!!

Autor: Hubert <hvp2.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 16:24:12 MET DST

Witam!
Zdaje sobie sprawe, ze w tym zakresie w 1000% zasluguje na to miano,
niemniej jednak, aby ten procent troche obnizyc
chcialem zapytac o dwie sprawy:

1. jaki parametrami powinny sie charakteryzowac diody,
ktore sa normalnie podlaczane do plyt glownych
i pokazuja np. prace HDD, power etc. (chodzi mi o 100%
jednoznaczna identyfikacje (poza kolorem oczywiscie!)???

2. jak nazywaja sie fachowo te mini wtyczki, ktore naklada sie
na odpowiednie piny na plycie glownej (zeby np. podlaczyc w/w diody)???

Z gory dziekuje życzliwym osobom, które te moje problemy zdecyduja sie rozjaśnic!