Re: Co wybrac ?? (dysk)

Autor: Sledziu <Bono_at_autograf.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 16:03:52 MET DST

Osobiscie Bralbym Seagate albo Hitachi.
Z wiekszosci testow wychodzi ze hitachi jest swietny. Odradzam maxtora, ma
moj kolega nowke i mimo ze na prace na razie narzekac nie mozna to jednak
jest nieporownywalnie glosniejszy od seagate i bardziej sie grzeje. Co do
samsungow to podobno dobre ale zalezy jak trafisz tzn ze maja slaba
powtarzalnosc wynikow.Co do WD to nic nie wiem oprocz testow na necie wiec
sie nie wypowiadam, ale generalnie szalu nie robi podobno....i niektore
egzemplarze po paru miesiacach pracy zaczynaja nieprzyjemnie glosno pracowac
;/